Norbert Haug poinformował, że jego zespół użyje systemu KERS także podczas najbliższego Grand Prix Węgier.
McLaren nie używał systemu KERS w Wielkiej Brytanii, gdyż jak stwierdzono, na torze o takiej charakterystyce baterie KERSu nie doładowywałyby się w pełni podczas jednego okrążenia. Niektórzy uważali, że zespół z Woking nie użyje systemu odzyskiwania energii kinetycznej także na Węgrzech, stwierdzono jednak inaczej:„Na Hungaroringu jest dość długi przejazd do pierwszego zakrętu, to długa prosta. To świetny tor pod KERS” – powiedział Haug.
16.07.2009 20:57
0
ale nawet z KERS nie da rady na nim wyprzedzać ,przebieg wyścigu będzie zależał w dużej mierze od quali i taktyki jeżeli jakiś Mac klub jakieś Ferrari będzie wysoko na gridzie to jest szansa zeby zwycieżył ktoś nowy ,jezeli chodzi o ten sezon oczywiście
16.07.2009 21:48
0
Co by nie powiedzieć to w tym roku po odejściu Dennisa , Mclaren zaczyna się zmieniać na lepsze ....mimo słabych wyników potrafią przyznać się do błędów a jeśli chodzi o kierowców jakoś się nie wyczówa faworyzowaia Hamiltona. Zobaczymy jaka będzie decyzja odnośnie KERS jeśli chodzi o następny sezon ,ale gdyby został to Mcl znów grałby pierwsze skrzypce ...
16.07.2009 21:56
0
w tym gów... sezonie zawsze wygrywa nie najlepszy kierowca tylko taki z najszybszym bolidem
16.07.2009 22:32
0
mają najlepszy KERS - szacun - szczególnie na starcie..
16.07.2009 22:44
0
grzes w przyszlym sezonie najprawdopodobniej nie bedzie KERSU
16.07.2009 23:13
0
Ostatni weekend pokazał nam , że jednak McLany zaczynają włączać się do walki o punkty. Bolid Hamiltona , po ostatnich modernizacjach , ma dość znośne osiągi i raczej KERS mu w tym nie przeszkadzał ...Gdyby Hamiltona nie poniosła fantazja , czy też nadmierny optymizm - wyścig zakończyłby raczej na dość wysokiej pozycji . Jednak błąd przy dojeździe w pierwszy zakręt , oraz totalna utrata pozycji , zrobiły swoje ;) Od mistrza oczekuje się raczej innej postawy....No , ale cóż .....Reasumując . Uważam , że KERS w przypadku McLarenów , będzie dość mocną kartą :) ....Siemka walerus :)
17.07.2009 00:51
0
@zenobi jestes pewny jego bledu? .pojechal agresywnie ale przed szczytem zakretu dostal strzala od Webbera co spowodowalo przebicie opony
17.07.2009 02:04
0
zenobi29 siema macku z klanu z tymi buzkami i takimi tekstami to chyba na czaterie
17.07.2009 07:51
0
Slavregas masz rację z tym KERS ,ale dopuki nie ma decyzji potwierdzonej trzeba brać pod uwagę wszystkie scenariusze A co do Hamiltona to znów mimo dobrego startu odezwała się "gorąca głowa ",chociaz myślę ze i tak patrząc na tempo Kovalainena zbyt duzo by nie ugrał ,bo jeszcze forma McLarena nie ta ....
17.07.2009 15:04
0
ugrał by ugrał ;) przecież on miał poprawiony pakiet aero i był 1,2s lepszy w qualu nie zapominaj ;)
17.07.2009 15:50
0
Myślę, że to dobry pomysł ze strony Macka. Tam na pewno przyda się na starcie, gdyż jest trudno wyprzedzać. Poza tym będzie można łatwiej bronić się na tym krętym obiekcie, jak również powinno być łatwiej się zbliżyć. Myślę, że może tam pasować bardziej, niż gdziekolwiek indziej. Chyba tylko szybkie tory mogą być lepsze. Tak więc na pewno więcej pomoże, aniżeli zaszkodzi.
17.07.2009 20:55
0
10 Slavergas nie zapomniałem ,jak również tego ze Ham. był blisko 10 kg. lzejszy od Heiki w czasie Q ,oraz tego ze Ham. miał 15 czas najszybszego okrązenia a Kovalainen 17 . Kwalifikacje nie dają pełnego obrazu jeśli chodzi o tempo wyścigowe ...
18.07.2009 13:25
0
grzes12 - ale weź pod uwagę, że Hamilton miał już stracony wyścig na pierwszym zakręcie po kontakcie z Webberem i potem oszczędzał silnik. Więc jego wynik nie odzwierciedla prawdziwego tempa "nowego" McLarena.
18.07.2009 14:08
0
13 Master666 Bolid McLarena ma to do siebie ze na wolnych torach typu Monaco ,singapur ,węgry jak również na torze w Niemczech poprzez swoją konfigurację (zawieszenie ) i tak zawsze wchodziłby do pierwszej dziesiatki i jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć czy rzeczywiście inzynierom McL. udało się i na ile zmniejszyć stratę do czołówki poprzez zwiększenie docisku aero ,a odpowiedz poznamy na torach o szybkich zakrętach typu SPA Można się zastanawiać co by było gdyby było i łatwiej byłoby odpowiedzieć na pytania gdyby Luis zarówno w Monaco jak i w Nimczech nie popełnił blędów. A tak mozemy się tylko zastanawiać na którym miejscu ukończyłby wyścig ja myślę ze o wyprzedzenie Brawn GP byłoby ciężko i walczyłby o 6 miejsce ...
20.07.2009 16:22
0
No nie wiem. W końcu Brawny miały ogromne kłopoty, więc mogłoby byc różnie. Skoro Massa i Rosberg zdołali ich pokonac, to Hamilton w nowym Macku również. Oby jednak od GP Węgier team Rossa Brawna wrócił na swoje miejsce.
21.07.2009 21:14
0
15 skoczek130 Gdyby Brawn w trakcie wyścigu zmienił strategie na dwa pit stopy to kierowcy byliby odpowiednio na 3 i 4 miejscu ...
12.03.2010 20:03
0
tego to chyba nie warto komentowac
12.03.2010 20:09
0
Fiat 126p wśród bolidów :S
12.03.2010 20:09
0
Ładny wózek im wyszedł. Teraz wystarczy zrobić tak, by jeździł i będzie super!:)
12.03.2010 20:22
0
Najlepszą częścią tego samochodu jest kierowca... a właściwie jego nazwisko, bo o samej jeździe Bruno ciężko coś powiedzieć w tej chwili.
12.03.2010 22:21
0
Zdjęcie - Biały kruk
13.03.2010 08:25
0
A gdzie sponsorzy?
13.03.2010 16:29
0
zbliżają się do czołówki jeszcze tylko 10 s
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się